joi, martie 28, 2024

Victor Ponta ne ia de prosti

Trec peste faptul ca nu exista o dovada mai buna de prostie, alta decat a-i crede prosti pe altii. Si ca or fi existand si multi naivi si aerieni, care sa creada minciunile lui Ponta. Dar totusi, sa mizezi doar pe prostie, e o dovada de seceta intelectuala teribila…

„Uniunea Social Liberala a adoptat sambata o rezolutie prin care se delcara solidara cu Secretarul General al PSD, Liviu Dragnea, cu primarii si militantii” USL „vis-a-vis de actiunea politica declansata de unii procurori DNA impotriva acestora”, pe care alianta o considera inacceptabila, precum si membrii USL urmariti sau invinuiti in dosare pe tema Referendumului”.

Ce inseamna rezolutia? Faptul ca „procurorii joaca in tabara lui Basescu, in loc sa joace in tabara noastra, care avem guvernarea dar nu avem intreaga putere, adica si justitia. Lasa, pentru la anul viitor le facem noi un buget sa n-aiba dupa ce bea apa. Sa vezi cum vin si ne ling din palma, sa stie cine-i jupanu!”

Cam asta-i problema, altfel  Dragnea este urmarit penal pentru anume infractiuni descrise cu lux de amanunte intr-un comunicat al DNA. Nici vorba de actiuni politice cum zice Ponta sa impresioneze pe cei mai slabi de ingeri.

Iata dovada ca nu este asa, lista membrilor de frunte PDL, anchetati, trimisi in judecata de catre procurori, unii  condamnati in justitie: (aici)

  1. Mantog Ionel, Fost secretar de stat, Fost director CNLO
  2. Sorin Apostu, primar Cluj, anchetat pentru fapte de coruptie
  3. Popescu Cosmin Mihai, Deputat 2008-prezent,  Fost secretar de stat
  4. Dutu Stelian Deputat 2004-2008, Fost presedinte al CJ Constanta
  5. Dobra Nicolae Senator 2008-prezent, Fost membru al CJ  Sebes-Alba
  6. Pandele Sorin Andi Deputat 2008-prezent, Fost director al Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara (O.C.P.I.)Arges
  7. Iordache Gratiela Denisa,  fost secretar de stat in MinisterulFinantelor Publice (MFP)
  8. Cazacu Marinica  Fost prefect de Ialomita si presedintele Comisiei judetene de fond funciar Ialomita, Presedinte PDL Ialomita
  9. Gutau Mircia Primar Ramnicu Valcea, Luare de mita,  3 ani si sase luni inchisoare

10.   Dicu Nicolae Viceprimar Ramnicu Valcea, Complicitate la luare de mita, 3 ani si sase luni inchisoare

11. Falca Gheorghe  Primar Arad, Luare demita , abuz in serviciu contra intereselor publice din care rezultaobtinerea de foloase necuvenite cu consecinte grave

12. Solomon Antonie Primar Craiova,  Luare de mita in forma continuata si fals intelectual savarsit in legatura directa cu o infractiune de coruptie

13. Badalan Eugen, ales deputat din partea PDL

14. Pasat Dan, PDL – trimis in judecata in aprilie 2011

15. Ridzi Iacob Monica, PDL – trimisa in judecata in mai 2011

16. Silviu Bian, sef ANOFM,  condamnat la 9 ani inchisoare.

Primarii  mai mici nu au fost mentionati.

A spune, in aceste conditii, ca procurorii joaca in tabara lui Basescu e o manipulare ordinara. Mai grav, solidarizarea cu infractorii, la acest nivel politic, inseamna obstructionarea justitiei, exercitarea de presiuni asupra procurorilor, care dupa unele informatii au fost amenintati ca in bugetul pe anul viitor nu vor avea bani necesari pentru desfasurarea activitatilor. Este cazul ca oficialii europeni sa fie informati urgent de aceasta situatie gravissima.

„Presedintele PSD, premierul Victor Ponta, a declarat, vineri seara, la Murighiol, ca presedintele Traian Basescu „nu doar ca nu a colaborat, ci a sabotat continuu Guvernul”.

O alta manipulare grosolana, adresata prostilor. Ce prerogative are presedintele Basescu sa saboteze guvernul? Are drept de veto la deciziile guvernului? Semneaza, sau nu, HG-uri emise de guvern? A atacat candva, undeva, o decizie a guvernului, in instanta sau in alta parte? Nimic din toate acestea, atunci ce inseamna ca a sabotat guvernul?

Declaratie fara noima, pentru cei nepriceputi in ale guvernarii, dispusi sa creada balivernele si minciunile lui Victor Ponta.

Plagiatul lui Victor Ponta a fost confirmat si de Senatul Universitatii din Bucuresti, dupa ce o comisie de experti, dintre care doi juristi eminenti de la Sorbona si Strasbourg au confirmat, inca odata, ca lucrarea sa de doctorat este un copy paste in proportie de o treime.

Doar Victor Ponta refuza, pentru prosti, sa accepte evidenta. A cazut si scuza ca regulile din 2012 nu existau in 2000. Existau, le-a si folosit de 10-12 ori, ceeace nu l-a impiedicat sa minta cu nerusinare in continuare, ca nu a plagiat. Si nici nu vrea sa dea inapoi statului sporurile la salariu obtinute in baza diplomei de doctorat.

„Premierul Victor Ponta a sustinut in discutia cu reprezentantii Comisiei de la Venetia ca statul de drept nu a fost niciodata, in ultimele luni, in pericol in Romania”.

Pentru Victor Ponta blocarea activitatii CCR cu doua OUG, blocarea Avocatului Poporului, schimbarea primilor trei oameni in stat  in 48 de ore, trecerea Monitorului Oficial in subordinea Guvernului, grajdanizarea institutiilor statului, desfiintarea Comisiilor care urmau sa-i ancheteze plagiatul si psd-izarea lor, amenintarea procurorilor si judecatorilor, inclusiv cei de la CCR, „grupuri infractionale organizate” la nivelul guvernului, cum spune ministrului Dobre un coleg, fraudele din timpul referendumului, toate acestea nu sunt atacuri la adresa statului de drept. Declaratie pentru prosti, ar fi grav sa creada si Victor Ponta in ce declara. Inseamna ca se plaseaza intr-o extrarealitate, chestiune psiho-patologica.

„Regiunile trebuie să primească recunoaştere în Constituţie, păstrând judeţele actuale. Chiar cred că judeţele actuale trebuie să rămână. Regiunile vor fi deasupra. Asta nu înseamnă mai multă birocraţie”, declara Victor Ponta.

Este vorba de aparitia regiunilor, peste actualele judete, dar care nu vor aduce birocratie in plus. Cine poate crede asa ceva. O noua manipulare si minciuna ordinara.

Adica alte structuri, cu aparat propriu, eventual cu alegeri pentru sefii lor, cu entitati functionale subordonate, nu inseamna birocratie in plus. Nu inseamna functii pentru clientela de partid.  Inca o mostra din care rezulta ca ne ia de prosti.

„In timp ce noi muncim si incercam sa rezolvam probeleme tarii, altii ne parasc pe la Bruxelles sau pe la Strasbourg. Este vorba de un partid fanariot, de PDL, care cat au putut sa fure si sa distriga au fost fericiti (…)Sunt foarte dezamagit de acest gen de apucaturi fanariotice, dar nu trebuie sa le acordam atentie celor de la PDL”, declara Victor Ponta.

Este unul din ultimele atacuri virulente si gratuite la adresa PDL. Tot nu poate accepta ca oficialii europeni au alte surse de informatii, nu se uita la ce spun Macovei, Basescu, PDL sau alti politicieni romani. Ii considera prosti si pe Barroso, pe Reding, pe Merkel, daca isi imagineaza ca se lasa intoxicati de cei pro- Basescu.  Sa nu stie cum functioneaza grupurile de sinteza de pe langa mai marii europeni? Stie, dar minte cu nerusinare pentru a-i imbrobodi pe prosti.

Acum, eu nu stiu cate persoane exista, suficient de naive incat sa  se lasa imbrobodite de Ponta si Antonescu.

Vom vedea la alegerile din decembrie. Iar daca sunt mai multe decat cele constiente de minciunile lui Victor Ponta, sa le dea mancare, caldura, cele necesare traiului, viitoarea guvernare USL.

Inclusiv in timpul iernii care vine.

Distribuie acest articol

44 COMENTARII

  1. ca tot ne spune premierul Copiuta ca nu are puterea iata ce insemna aceasta in A.D.2003 Guvern Adrian Nastase, partid majoritar in parlament PSD:

    ” Informatii difuzate de PRO FM, anunta ca, speriat de consecinte, premierul Adrian Nastase, la sfatul lui Emil Hurezeanu, a cerut Rodicai Stanoiu sa revoce mandatul de arestare al lui Gheorghe. Evident, doamna s-a conformat indicatiilor.”
    http://www.ziaruldeiasi.ro/national-extern/andrei-gheorghe-retinut-pentru-ca-a-deranjat-ouale-lui-nastase~ni2tdp

    Sau cazul in care a fost implicat si procurorul Panai, rezolvat tot prin telefon de la Bucuresti
    http://www.gazetadecluj.ro/citeste/4026-va-fi-g-bjit-procurorul-general-masca-

    Sau activitatea „independenta” a PNA(actualul DNA) ce lucra de zor simuland „lupta anti-coruptie”…
    http://www.revista22.ro/de-straja-la-portile-corutiei-883.html

    Asta inseamna puterea pentru PSD(actual USL)… si majoritatea dintre noi au o minte foarte scurta

  2. Domnul Ponta nu este doar un COPY-PASTE incurabil si un mitoman de renumele baronului Munchhausen,el este si un mitocan caragialesc cu aere de Adrian Nastase.Iata ce replica ofera el unor ziaristi astazi la Murighiol;”Muriti de grija lui Dan Voiculescu?Cunoasteti zicala cu cainele ce moare de drum lung si cei ce mor de grija altora”Tipul isi dezvaluie fara jena lipsa de educatie si caracterul abject.

  3. Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand intalnesc intr-un text perle gen „vre-o”, ma opresc din citit, ma dau cu capul de 3 ori de pereti si incep sa completez actele de emigrare.

  4. @Vlaston

    Daca tot l-ati amintit pe Liviu Dragnea si pretinsele (de catre procurorii-lui-Basescu) „infractiuni electorale” as vrea sa va semnalez o mare absenta: din faimoasa „lista a membrilor de frunte PDL, anchetati, trimisi in judecata de catre procurori, unii condamnati in justitie” lipseste cu desavarsire tovaraselul Teodor Baconschi, faimosul „performer” din 2009, de la Ambasada Romaniei de la Paris. Va amintiti, cred, acea viteza stelara cu care s-a votat in ograda lui Baconschi la alegerile prezidentiale din 2009. Iar acest Baconschi (mare prieten al celui care il numeste pe procurorul general, recompensat cu functia de min. de externe pentru „serviciile” aduse Romaniei la votul din 2009) nu numai ca lipseste de pe lista, dar nici macar nu a fost deranjat catusi de putin de vreun procuror dispus sa deschida macar un ochi pentru a sesiza viteza super-luminica cu care harnicul „diasporic” roma de la Paris a reusit sa completeze atat documentele (necesare pentru a vota, suplimentar fata de un vot exercitat in tara), cat sa mai si aplice stampila pe buletinul de vot. Cum comentati?

      • @Vlaston

        Dupa cum prea bine stiti, „performanta” de la Ambasada RO de la Paris a fost evaluata raportat strict la numarul de cabine de4 vot disponibile acolo in acel moment. :)

        • Dupa atmosfera care a fost in Spania ( cea vazuta direct de mine si cea facuta publica de
          media) la acea votare, nu cred o iota despre povestea cu Parisul.
          Cei pe care i-ati aruncat peste bord sunt un bumerang pe care nu l-ati mai fi asteptat.
          Numai ca acesta este pietroiul care va duce la fund chiar pe cei care l-au aruncat.

          PS. @ domnul Vlaston
          Basescu nu a spus degeaba celor ca ponta ca dublul-limbaj nu le foloseste decat lor,
          utilizatorilor ( ca halucinogen) pentru ca orice om sanatos la cap stie diferentia intre
          alb si negru. Chiar daca in Romania cei care sa faca diferenta intre „aparent-democratie”
          si „democratie” sunt in mai mica densitate, in Europa densitatea asta e alta.
          Pontii pot intarzia doar, alungind chinurile facerii, dar nu mai pot opri propria lor (ca politica)
          disparitie.

        • @jambon. Intre alegerile 2004 si 2009 la Paris a fost o diferente de 10% adica 300-350 persoane. In 2004 nu era T.Baconschi. Unde este denuntul tau contra acelui ambasador? PS. au fost CINCI cabine. Restul e postaceala rosie, dle Jambon

      • Dvs, d-le Vlaston, va ies socotelile tot asa de bine ca Robertei Anastase, care apropo, nu se afla nici ea pe lista incropita de Dvs. Va indignati si atunci cand numita Roberta fura votul in fata unei tari intregi? Daca da, atunci poate voi crede ca indignarea de acum este reala. Altfel secta basista este vestita pentru indignarile si infierarile selective. Cand veti intelege oare ca sunteti prizonierul propriilor obsesii basiste necontrolate? Inteleg ca va dati echidistant, v-am urmarit de mult pozitiile si le regret, basismui Dvs frizeaza uneori ridicolul…Aveti totusi o varsta si inteleg ca ati fost profesor. Poate ar fi cazul sa va faceti Dvs insiva un examen de constiinta (daca posedati asa ceva). Comentariul meu probabil nu va aparea (asta e democratia basista de tip nou), dar sper ca veti citi randurile mele fara ura sau partinire asa cum vi le-am scris si eu.

          • Mizeria cu Anastase si Legea pensiilor este cea mai mare nesimtire misogina din partea barbatilor parlamentari din toate partidele. S-au inteles ca se duc toti la meci dar pun batista pe tambal ca de lege este nevoie. Antena 3 n-a respectat smenul , a filmat si peste cateva saptamani a scos inregistrarea. Ulterior Usl s-a raliat la cauza dar tacerea lui Voicu si a tovarasilor asa se explica.

        • Roberta A. nu s-a furat nimic. Daca fura un portofel sau un celular, era treaba parchetului. Modul cum decurge votul, cine numara, cum numara, este treaba parlamentului, a regulamentelor sau cutumelor interne. (De exemplu, regulamentele si cutumele parlamentului permit ca un parlamentar sa lipseasca 99,9% din timp si sa primeasca salariul intreg.) Parlamentul a votat ca nu trebuie reluat votul la Legea Pensiilor, pentru ca nu a fost nimic incorect. In acest moment, discutia pe acest subiect trebuie sa fie incheiata. Nu mai vorbim ca raportul privind acel vot a fost semnat si de seful senatului, Prostanacul si de reprezentantul pnl, Voicu. Nu mai vorbim ca Legea a fost retrimisa parlamentului de catre Presedinte. Legea, care este acum in vigoare, a fost votata prin apel nominal.
          In plus, nu este vorba ca aceasta forma a Legii Pensiilor ii dezavantajeaza pe pensionari. Nicio lege nu poate acorda mai mult decit se colecteaza la fondul de pensii. Aceasta este legea elaborata de majoritatea din parlament de la acel moment.
          usl-ul vrea sa-i minta pe alegatori, ca ei ar fi vrut sa acorde pensii mai mari. De ce nu modifica acum legea pensiilor, cind au majoritate in parlament ? Pentru ca stiu ca nu pot plati mai mult, dar incearca sa-i prosteasca pe Romani cu minciunile lor sfruntate si nerusinate.

          • Doamna Jela avea un banc care se termina cam asa: hotul n-a furat gaina si oricum a avut carnea tare.
            In acceasi logica, Anastase n-a furat, dar oricum nu se putea da mai mult.

            Ideea e insa buna: sa votam in Parlament daca referendumul de exemplu a fost incorect. Sau sa mai facem unul, ce sa-i mai trimitem pe procurori pe drumuri?! pana la urma e tot vorba de o numaratoare, ca si cealalta.

            • la povestea cu numararea… cateva neclaritati, ignorate cu desavarsire de TV-uri, de unde vad ca v-ati informat si d-vs.
              Conform cu regulamentul CDEP art 129 alineat 5
              (6) Înainte de votare preşedintele poate cere verificarea cvorumului prin apel nominal, prin mijloace electronice sau prin numărare de către secretari. Deputaţii care nu îşi exercită dreptul de vot, dar care au fost prezenţi în sala de şedinţe, intră în numărul regulamentar de stabilire a cvorumului. ”
              Prima este o regula facultativa, a doua obligatorie. Deci Anastase putea sa verifica vorumul, ceea ce n-a facut, dar conform partii a doua trebuia sa ia in calcul pe toti cei care „AU FOST PREZENTI” in sala de sedinte pentru a stabili cvorumul.
              Pe regula asta si „Chiulangiul sef” isi i-a salariul, pentru ca cineva il pune prezent pe foaie…
              Un alt aspect, numararea in sine se face de catre SECRETARI. Si cine erau secretarii in momentul vestitei numarari? Dumitru Pardău – PD-L, Sever Voinescu-Cotoi – PD-L, Valeriu Ştefan Zgonea – PSD+PC şi Mihai Alexandru Voicu – PNL(H.CDEP 1Feb2010)
              La data sedintei, 15 septembrie 2010 erau in sala 2 dintre ei :
              „Lucrările au fost conduse de doamna deputat Roberta Alma Anastase, preşedintele Camerei Deputaţilor, asistată de domnii deputaţi Sever Voinescu-Cotoi şi Mihai Alexandru Voicu, secretari ai Camerei Deputaţilor” (conf stenograme CDEP 15sept 2012)
              Inteleg ca d-l Sever Voinescu sa numere in favoarea aliantei PDL. Dar curios e ca d-l Voicu, membru PNL, N-A SESIZAT FRAUDA desi el a numarat, confirmat si comunicat rezultatele d-nei Anastase pentru validare… Inteleg ca omul greseste o data, dar in ziua de 15 sept 2010 s-au adoptat sau respins prin vot ordinea de zi, o motiune simpla, doua declaratii si un raport al comisiei juridice. D-l Voicu a tacut malc, devenind vocal abia de a doua zii cand partidul „i-a cerut” sa cofirme „frauda”… Sa inteleg ca d-l Voicu a fost un incompetent toata ziua, si nu stia ce a numarat?

              Conform aceluiasi regulament, Art123 votul se poate contesta imediat de catre liderul de grup parlamentar. Chestia asta nu s-a facut decat a doua zi la televizor?!…

            • OK,echos! Deci, coroborand comentariul tau cu cel al Monicai rezulta ca n-a fost furt dar vinovati ar fi secretarii. Adica exact ca in cazul gainii cu carnea tare, care n-a fost de fapt furata. Sa inteleaga Sever Voinescu, ca eu nu pot!

              Ce-a facut Voicu? De ce n-a reclamat imediat ?! Nu e problema mea, dar schimba asta datele problemei?! Daca da, atunci si plagiatul lui Ponta din 2003 nu mai poate fi reclamat in 2012 si nici reclamatiile observatorilor PDL nu mai trebuie luate in considerare la o luna dupa referendum.

    • Aceleasi minciuni sfruntate, marca Felix.
      Cei care il acuza pe Baconschi sunt matematicieni esuaţi. Au facut calculul pe o singura stampila, dar erau cinci. La referendumul pentru suspendarea Preşedintelui, la Paris, in 2007, unde era ambasador un fost consilier de politică externă al lui Adrian Năstase, s-a votat cu o frecvenţă mai mare decât la turul doi al alegerilor prezidenţiale, pe când era Baconschi ambasador.
      La turul 2, in 2009, au fost aproximativ 3700 de alegători în 14 ore. În mai 2007, la suspendare, în doar 12 ore, au votat 3500 de persoane, deci s-a înregistrat o medie de vot mai ridicată decât în 2009. Hotii din USL-ul nu a digerat nici astăzi rezultatul alegerilor din 2009.
      Cele circa 3.700 de voturi de la ambasada din Paris nu puteau schimba rezultatul alegerilor.
      Cei care au fraudat masiv si atunci au fost tot reprezentantii usl-ului, dar, din fericire, nu au putut fura cit au votat Romanii impotriva acestor banditi. Daca s-ar fi renumarat toate voturile, nu doar cele nule, diferenta ar fi fost mult mai mare in favoarea Presedintelui.

    • Treaba cu nu stiu cate voturi la Paris in cateva minute e o legenda. PSD a avut reprezentant acolo iar listele cu nume, prenume, CNP sau pasaport au fost toate trimise in tara. Toti votantii din Paris au fost cetateni romani, reali cu acte la zi care au completat declaratii si au semnat. Nu a existat nici o neregula, nici un nume inventat totul e doar o obsesie absurda a celor ce nu pot accepta ca Basescu a castigat in mod absolut corect.

      In strainatate unde nu e asa simplu de ajuns la vot lumea s-a mobilizat mai mult la turul doi si mai spre seara cand rezultatul parea pe muchie. Acelasi lucru s-a intamplat si in 2004 si in tara si afara cand Nastase agita sampania oamenii, tinerii in special s-au mobilizat la vot in ultimele ore. Nu era nici un Baconski atunci, alegerile au fost organizate de PSD care si atunci a pierdut la fel de zdrobitor in strainatate, deci rezultatele din 2009 nu sunt absolut deloc suspecte.

    • Iti „comentez” eu, ca sa mai „lamurim” inca o data aceasta dezbatere inutila. La ambasada de la Paris au fost ca observatori si reprezentanti ai USL-ului? Eu cred ca au fost. A depus careva vreo reclamatie, sesizare dintre acesti reprezentanti? Nu, din cate se stie. Daca a depus, puteti da un link aici cu informatie, sau un numar de inregistrare ceva.

      Astia de la USL dupa ce s-au bucurat degeaba ca a „castigat” Geonel alegerile, au stat si s-au gandit ce pot ei face ca sa nu iasa Basescu presedinte si au gasit dupa multe cautari „ambasada de la Paris”.

      Asta e una. A doua, vad ca toti „papagalii” incep sa vina cu „da cand ala a furat”, sau „cand ala a facut”.. etc .. Ce vreti acum? Daca nu s-a anchetat o hotie, sa nu se mai ancheteze hotii niciodata? Asta e viata. Candva trebuie inceput de undeva. Daca pana acum au scapat cu milioanele de euro furate, hai sa nu mai prindem nici hotii de buzunare, ca vezi „Doamne”, „altul” de ce nu a fost anchetat.

      Toti sa plagiem, toti sa furam, toti sa omoram si sa violam, ca altfel este dosar politic. Vai de capul vostru. Aparati orice hot si nemernic, doar ca e contra lui Basescu. De-aia si Romania este pe cele mai inalte culmi, ca tara e plina de astfel de specimene.

  5. „nu exista o dovada mai buna de prostie, alta decat a-i crede prosti pe altii” … :) aici aveti perfecta dreptate, in sfarsit… :) poate trageti si niste concluzii mai serioase :)

  6. Ce au facut intelectualii de Dreapta si simpatizantii Dreptei atitia ani, pentru a preveni si a impiedica indobitocirea populatiei de catre banditii din usl, din spatele usl si de la televiziunile infractorilor Felix, SOV si DDD ?
    Au desfasurat campanii serioase de informare si de explicare a situatiei reale din tara ?
    In afara de articolele saptaminale excelente, din EVZ, ale lui Mircea Mihaies, ce au mai facut intelectualii de Dreapta si simpatizantii Dreptei pentru a contrabalansa campania mizerabila de minciuni, calomnii, dezinformari, intoxicari si manipulari ale banditilor din usl ?
    Cind au vazut ca PDL-ul nu are buni comunicatori, au lansat un program prin care sa explice telespectatorilor, in fiecare zi, pe toate posturile TV, ce inseamna criza economica mondiala, ce inseamna masurile de austeritate ? S-au implicat zece sau douazeci de intelectuali de marca, simpatizanti ai Dreptei, sa explice, in fiecare zi, ca masurile de austeritate nu au fost o optiune, ca din cauza crizei economice mondiale, nu au fost suficienti bani la buget pentru salarii, pensii, investitii, pentru finantarea functionarii tuturor scolilor si tuturor spitalelor ? Au explicat clar, pe intelesul tuturor, ca fara masurile adoptate de Presedinte si de guvernul Boc, tara ar fi fost astazi in faliment, in colaps economic, in incetare de plati, ca salariile si pensiile ar fi fost mult mai mici, ca nu s-ar fi putut plati cu lunile, ca inflatia ar fi fost scapata de sub control, ca somajul ar fi fost foarte mare, ca moneda nationala s-ar fi prabusit ? Au explicat foarte clar ca orice guvern si orice presedinte ar fi fost la putere ar fi fost obligati sa adopte aceleasi masuri de austeritate, pentru a iesi din recesiune (iar daca nu le-ar fi aplicat, tara ar fi intrat in faliment) ?
    Au explicat ca tot ce au declarat cei din usl sunt minciuni, demagogie si masuri imposibil de realizat ?

    • Mereu aceeasi tema: PDL n-are buni comunicatori. Ba dimpotriva, eu cred ca-i are pe cei mai buni: Baconsky, Mihaes, Cornea, Cristoiu, Diaconescu, Preda si chiar Basescu. Problema lor nu e contracararea televiziunilor lui Felix si SOV, ci demonstrarea competentei politicienilor respectiv.
      Pentru ca spre deosebire de banditii din PSD si incomptenetii din PNL, pedelistii poseda ambele calitati simultan.
      Convingerea multor, chiar foarte multor romani e ca, daca in 2004 s-ar fi incheiat altfel sesiunea electorala, astazi am fi avut mai multe autostrazi, ar fi fost mai putine companii in insolventa si nu ne-am fi laudat doar cu vreo lista de plevusti, ca sa simulam o inexistenta independenta a justitiei.

      • Hai ca esti tare prietene. Deci daca venea Bombonel presedinte in 2004 acum aveam de toate si stateam cu burta la soare. O gluma mai buna ca asta nici nu se putea.

      • hantzy! de ce traiesti in Germania: ca doar inteleg ca vezi un rai USL pe pamant in RO!??? Iar apropos de comunicare: n-ai vrea sa adresezi un mesaj „nemtesc” unei populatii din care 31% cred ca „.. a fost o idee buna comunismul, dar prost aplicata..” sau unei populatii din care 42% cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului? Cei 31% (sau 42% dupa gust) le trebuie candidatul/politicianul UZO (ulei, zahar, orez). PS. Mazare este ales la Constanta de 60% dintre votanti (adica 30% din total). SUrpriza: electoratul sunt pensionari in proportie de 83%, adica cei ce au transport gratuit pe autobuze in Constanta, carora li se da un pui congelat pe saptamana si cei care primesc (discriminatoriu) ajutoare alimentare de la UE sub eticheta „Radu Stefan Mazare”.

  7. Domnule Vlaston, articolele postate pe acest site sunt mai mult decat pertinente. Din pacate societatea este asa de divizata, iar moara de macinat coeficient IQ, constituita din antene, functioneaza non stop. Numai asa se explica cum o lista ca aceea prezentata in articol nu poate convinge ca procuratura si aparatul de justitie in general, incepe sa isi ia in serios independenta. Locuiesc in afara tarii de multi ani. Am plecat din tara pentru un motiv ce tine de viata personala, nicidecum pentru cel economic. Acum, la multi ani de la plecare, imi dau seama cat de buna a fost intamplatoarea mea alegere de a pleca. Mi-am exercitat dreptul la vot, pe care mi-l confera constitutia Romaniei, de cate ori am considerat si in felul in care am crezut de cuviinta. De aici de la distanta, numai citind texte scrise de oameni ca dumneavoastra, ajung sa nu renunt la speranta ca intr-o zi va fi posibila si o Romanie altfel.
    Numai bine!

  8. Dl.Ponta cand veti recunoaste furtul (plagiat) ? Cand veti iesi de sub „fustita” D-nei Andronescu? S-au poate dati o ordonanta de urgenta si gasiti o formula de „recunoastere” a acestor doctorate plagiate(banuiesc ca acum intelegeti ghilimelele?) , dupa modelul bac profesional?
    Sa fie doua tipuri de doctorate si fiecare sa-si aleaga, si apoi inca un OU care sa recompenseze mai bine doctoratele si bac-urile profesionale, CA DE? sunt profesionale nu-i asa, si sunt pt.cei multi si „muncitori”, asa era pe vremea mea la PCR? Ati reusit sa ne faceti de ras in toata lumea ,ce era daca recunosteati ceeace atatia oameni de seama au confirmat? Va e greu sa aveti demnitate, va tarati pe urmele celor ce vau format, pacat , sunteti tanar si aveti copii care se vor trezi ca au un tata care a furat, nu o paine ci idei, oare cum se vor simti, ce le veti spune Dvs atunci? Poate ca le veti spune o poveste cu omul rau care va atinut calea sa va faca un rau??? Credeti ca o vor crede ? Copii Dvs. se vor intalni cu copii altor doctoranzi ,care au muncit cinstit , ani la rand sa-si faca doctoratul , nopti in sir de studiu, in timp ce dvs. ati folosit copy-paste(va dezamagesc daca va spun ca am multi ani dar ca inteleg ce inseamna copy-paste??!!!!, asta ca tot ne credeti pe toti prosti), luand un doctorat „profesional”, VA ROG SA-L LEGALIZATI print-o Ordonanta de Urgenta, suna asa de frumos!!! si ce ar insemna pentru Dvs inca una ca doar nu le-ati anulat nici pe cele cerute de UE , ati uitat de cele 11 puncte?
    Cat il mai tineti pe Dorneanu (altfel din amintirile mele , din „90 incoace scolit bine de tov.Iliescu , un om bun la toate!!!) ca avocat al poporului ? O fi stiind el ceva dar numai de popor nu-si aduce aminte!!!
    Si altele si altele , nu-i asa ca nu va lasa Dl.Basescu sa va ocupati de asemenea lucruri , in mintea Dvs. sunteti un sabotat , in viziunea celor multi sunteti un sabotor al bineleui poporului.
    Eu sunt pensionar, va rog sa nu mai pomeniti de cresterea pensiilor !!!, ar putea sa va fie rusine, restituind banii de la cas, care atat de putin cat am eu tot consider ca acolo trebuie platit de TOTI si PENTRU TOT,si banii sa mearga la sanatate, DAR SA SCOATETI IMPOZITUL DE PE PENSII PUTETI? asa e normal , de la dvs si USL nu astept nimic , decat sa SA NU VA MAI VOTEZE lumea in procentaj mare ca sa nu ne duceti de rapa, poate ( si vad ca asa este) unii se vor lamuri ca nu aveti un program de guvernare , ci numai ura pentru ceilalti.
    Pentru viata personala va doresc sanatate si numai bine!

  9. Domnule Vlaston,

    va spun sincer ca acum, dupa ce pericolul cel mare a trecut, eu personal ma uit la cel care urmeaza, si anume cel din 9 decembrie. Si nu ma uit la ponta sau antonescu dintr-un motiv foarte simplu, stiu exact cat ii duce capul si deci, stiu la ce sa ma astept.

    In schimb, ma uit cu ingrijorare in asa zisa dreapta, si vad ceva care ma infioara de-a dreptul. Vad un blaga care chiar ne ia de prosti, pe noi cei care prin neprezenta am reusit sa oprim puciul. Il vad cum incearca in nesimtirea lui ordinara sa confiste aceasta victorie care n-a fost a unui om, nici cel putin a lui Basescu, care de bine rau a inceput sa-si mai tina gura, ci a unui sistem democratic.

    L-am urmarit aseara la televizor pe acest buldog transpirat, cu fata congestionata si putin ametit de bautura, cum se batea cu pumnul in piept ca ce mare partid sunt ei samd. E nesimtire curata sa crezi ca mai reprezenti ceva pentru electorat, cand atata amar de vreme ai furat si ai mintit cot la cot cu videanu, berceanu, udrea, prigoana etc.

    Ma inspaimanta deasemenea lipsa de viziune ,de verticalitate si personalitate a lui MRU care imi ofera acelasi rahat dar ambalat mai altfel, in staniol si cu fundulite. Pai sa si-l manance singur, eu n-o sa pun botul.

    Si in final, ma inspaimanta lipsa de viziune si de barbatie a lui Neamtu care nu a fost in stare sa realizeze din timp ca i se pregateste o capcana, ca nu e in stare sa formeze un partid credibil in care sa ne putem pune si noi sperante. Iarasi vin alegerile si iarasi o sa fiu nevoit sa aleg un rahat putin mai nemirositor decat celalat. Si uite-asa imi trece viata si nu apuc si eu un pic de lumina. Pacat.

    Asa ca, lasati-i naibii pe ponta si pe antonescu, avem „cestiuni” mult mai importante la ordinea zilei.

    • Subscriu !!!
      Din pacate, se pare ca la 9 decembrie Alianta de dreapta nu va face mare branza si ne vom pomeni iar pe cap cu USL, citeam undeva ca in viitoarea Alianta PDL va aduce vreo 20%, FC a lui MRU vreo 3% iar Noua Republica vreo 2% !!!
      D-aia Blaga a declarat ca nu exclude o colaborare cu PP-DD !!!
      Vai noua!!!
      Sa vedem in mareata Alianta de dreapta pe un Dan Diaconescu(!!!???) alaturi de MRU sau de Neamtu sau de Baconschi sau Madam Udrea sau de Roberta, sau de Voinescu!!!
      Fauna nu alta !!!
      Adica o Romanie fara nici o sansa !!!
      Pentru inca vreo 20-30 de ani!!!

      • A-propos, poate explica cineva ce-o insemna pentru DD notiunea de Dreapta ?!!!!!!!!!!!!!
        Ca tot se gandeste Dl Blaga sa colaboreze cu PP-DD !!!!!!
        Aiureala asta e la fel cu intentia Dnei Udrea de a colabora cu DD la capitala, idee la care a renuntat parca in final…
        Ca sarisera in sus sustinatorii portocalii cand au auzit de DD……… !!!

  10. Voi, cu Basescu in frunte vreti sa ne luati de prosti atat pe noi cat si UE. Blufati cu cele 1,5 milioane de voturi fraudate, dupa Videanu se zice ca ar fi aproape 3 milioane, incercand sa-l legitimati pe Basescu.Din fericire si oficialii UE realizeaza ca Basescu este un presedinte delegitimat atat prin boicotul facut in fata unui demers democratic cat si prin covarsitorul scor inregistrat la in defavoarea sa la referendum – 87% pentru demitere. Pe fond Basescu este demis, pe forma abuziva impusa s-a reantors la Cotroceni Asa cum s-au exprimat si deputati in PE la situatia concreta inregistrata un politician de onoare si-ar fi dat demisia. Din nefericire pentru noi asa ceva nu gasim la Basescu. Cazul Dragnea va umple de penibil DNA-ul asemanator cazului Patriciu si cazului Nastase din doarul ,,matusa Tamara”.

    • Toata Europa stie ca tara a incaput pe mina unui grup infractional organizat, care, pentru a scapa de puscarie, a incalcat constitutia, a incalcat legi, regulamente, a dat o lovitura de stat si a fraudat masiv referendumul.
      Toata Europa stie ca Presedintele a cistigat, prin alegeri, un mandat de cinci ani, indiferent daca se bucura de sustinerea majoritatii alegatorilor pe toata durata mandatului, sau nu.
      Presedintele nu a incalcat in niciun fel constitutia, deci nu putea fi suspendat si nici nu putea fi organizat un referendum pe aceasta tema.
      Referendumul a fost masiv fraudat de banditii din usl cu cel putin doua sau trei milioane de voturi.
      Cei care au votat DA au fost, in marea lor majoritate, imbecili, ca tine si ca Ghise, indobitociti de minciunile, calomniile, dezinformarile, intoxicarile si manipularile banditilor din usl si de la televiziunile infractorilor Felix, SOV si DDD. La referendum nu se punea problema daca alegatorii s-au saturat de Presedinte, daca exista vreo alta persoana mai potrivita pentru aceasta functie, ci doar daca Presedintele a incalcat grav constitutia. In mod normal, cei care au votat DA, ar fi trebuit sa precizeze si ce articole din constitutie ar fi incalcat Presedintele. Voturile celor care nu ar fi stiut sau ar fi scris timpenii, ar fi trebuit sa fie anulate. In acest caz, ar fi fost ZERO voturi valabile pentru DA.
      Raportul real este de circa 7.000.000 in favoarea Presedintelui (cei care au votat NU, plus cei peste 3.000.000 care au boicotat, plus cei circa 3.000.000 care nu au putut vota, din diverse motive, de exemplu pentru ca nu au fost in tara), contra maximum 4.000.000 impotriva (din cele 7.400.000 trebuie scazute cele 2.000.000 sau 3.000.000 de voturi false, introduse in urne prin frauda de infractorii din usl, trebuie scazute voturile multiple, trebuie scazute voturile date contra bani, trebuie scazute voturile minorilor, detinutilor si dementilor).
      Diferentele intre cele doua tabere sunt fundamentale. Sustinatorii Presedintelui sunt, in general, oamenii cinstiti si inteligenti, care muncesc, gindesc, citesc, scriu, isi vad de treaba. Acestia nu pot fi manipulati, cumparati, platiti, inselati de banditii din usl.
      Cei care sunt impotriva Presedintelui sunt, in general, cei mai timpiti cetateni (cei fara carte, fara scoala, fara minte, fara creier, care poti fi usor manipulati, pacaliti, cumparati), hotii, coruptii, infractorii, derbedeii, huliganii, persoane carora nu le place sa munceasca si vor sa primeasca pomeni de la stat.
      Presedintele a salvat tara de la faliment, de la dezastru, de la colaps economic, de la incetare de plati, a scos tara din recesiune si a readus-o pe crestere economica, intr-o perioada extrem de grea, de criza economica mondiala. Presedintele a declansat si a sustinut lupta impotriva coruptiei. Presedintele nu i-a lasat pe hoti sa fure si a refuzat sa le inchida dosarele lor penale. De aceea, s-au coalizat toti hotii, toti coruptii, toti infractorii, toti escrocii, toti banditii si toate lichelele impotriva Presedintelui.
      Presedintele a ramas acum singurul pilon de sprijin al democratiei si al statului de drept.
      Toti pucistii si complicii lor trebuie sa fie urgent arestati pentru lovitura de stat si pentru fraudarea masiva a referendumului.

      • Pff, ce logoree propagandistica ! Ne vedem in decembrie fara cvorum, fara boicot, fara influente oculte din exterior, noi si voi, atunci ne numaram cu adevarat.

        • @vasiler. Ne spui ce faci cu ceilalti? Ii inneci, ii spanzuri, ii trimiti in SIberia/Madagscar/China? Le iei cea de a doua pereche de pantaloni ca in 1950? le confisti casele? Ce le faci?

  11. Dar sunt multi prosti !!

    Daca ati predat iintr-un liceu industrial ar trebui sa stiti asta. Ati facut sedinte cu parintii? Sunt prosti si ei si copiii lor. Enorm de multi tampiti si ignoranti sunt in Romania.

    Prefera sa bea, sa manance seminte si sa se vaite. Ati umblat prin micile orase sau prin sate? Nivelul de tampenie e uluitor.

    Sunt ignoranti si prea lenesi ca sa citeasca sa se informeze. Si prea lasi ca sa incerce sa iasa din starea asta.

    Asa ca….asta e !!

  12. Usl-eilor, Blaga are dreptate (fara sa confiste nimic)
    Pontii, bazandu-se ca nimic nu-i va impiedica sa fure chiar si mai mult decat le trebuie si-au
    asumat imediat” indeplinirea cvorumului”.
    Cu toate matrapazlacurile de care ati fost in stare v-ati incurcat singuri in propriile minciuni (si
    nu ati mai stiut unde nu furasare-ti si unde nu) si cand sa arata-ti „tolba plina” mai va trebuiau
    inca vreo doua milioane de voturi.
    Ati intors-o ca la Ploiesti zicand ca oricum, sunt mai multi acum, la cacealma, in contra decat
    au fost la „alegerile prezidentiale”. Adunati adica mere cu pere ca sa va dea prune.
    La referendum nu se trateaza despre depasirea voturilor de la ultimele alegeri prezidentiale.
    Stiti si voi dar ….sa va prinda bine.
    Cele „7 milioane jumate” erau numarul de voturi ce aspirau sa dea validitate de „referendum”,
    cacealmalei bagate pe gatul poporului roman de o mana de ne-legiuiti. Normal ca toti acesti
    „7 milioane jumate” sunt impotriva lui Basescu, dar in afara ca nu era de ajuns, nu asta era
    intrebarea (pe fondul ei, ci doar pe forma).
    Romania a trecut un examen greu. A avut de dezlegat un „nod pontian” de o complexitate
    extraordinara (cum de altul de o asemenea complexitate eu, nu stiu).
    Romania l-a rezolvat. Si nu ca un alexandru macedon (cu sabia adica) ci ca unul dintre cei
    mai „intelepti-intelepti” ai Lumii.
    Tzunami-ul asta care a vrut sa rada democratia („de forma si de fond”) si sa ne re-intoarca
    la „democratia romaneasca” ( o democratie „speciala” in care „legea e pentru fraieri”) in
    care „dubla morala” e la ea acasa nu de azi de ieri ci de cand e romanul … roman.
    In fapt, o tiganeala pe care cei certati cu „regula jocului” vad „libertatea” si „democratia”.

    PS. Blaga este unul dintre cei mai sanatosi la cap dintre oameni ( atentie, am zis „oameni”
    si nu „doar fiinte umane”.

    • SILA de actuala clasa politica romaneasca ne este la muuuuulti dintre romani !
      Totusi, la 9 Decembrie vom merge la vot.
      Cum vezi tu rezultatul votului, cate procente va lua fiecare partid al Aliantei de Dreapta si cate va lua fiecare partid din USL?!
      Chiar crezi ca vom scapa de fauna asta politica si vom avea in fruntea Romaniei niste oameni competenti, necorupti si manati de interesele Romaniei si nu de cele personale, ca pana acum in astia 20 de ani?
      Si de unde aduci acesti oameni, ca ieri MRU a afirmat ca traseismul este o tema falsa si ca oamenii politici de la alte partide au cale libera spre FC sau spre ARD?!
      MRU are dreptate, in opinia mea, fara acesti traseisti , FC sau ARD nu ar aduce prea multe voturi !!!!!

  13. Domnule Profesor Vlaston

    AS dori sa va aduc la cunostinta ce se mai pregateste la MCT

    – modificarea criteriilor de acordare a titlurilor universitare (CNATDCU) ca sa il faca pe Ponta profesor universitar.
    Desi sunt cam 120 de teze de abilitare blocate de minister, noile comisii de specialitate CNATDCU reduc puternic criteriile de acordare a titlurilor de conferentiar si profesor

    – modificarea criteriilor de acordare a granturilor (propunere proiect la wwwancs.ro/uploads/proiecte-acte-normative/2012/pr-hg-modif-hg1265-2004-si-hg-475-2007-fin.pdf)

    Se vrea ca sa nu mai beneficieze de finantare Universitatea din Bucuresti (razbunare pentru acuzatia de plagiat) si sa ia in schimb impostori ca Mang.

    Sunt abrogate formulari de genul
    „atragerea în România a cercetătorilor din afara granițelor țării”
    „… existența informațiilor false în solicitările de finanțare, în urma unor sesizări
    primite sau prin autosesizare, propunerile de proiecte respective sunt declarate
    respinse .”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Autor

Stefan Vlaston
Stefan Vlastonhttp://stefan-vlaston.blogspot.com/
Candidat din partea ARD la Camera Deputatilor la alegerile din decembrie 2012 Profesor de liceu, director de liceu in perioada 1990-2008, Presedintele asociatiei EDU CER- Educatie si Cercetare. Preocupari in domeniul politicilor educationale, in privinta calitatii educatiei, a managementului educational. Contributii in media scrisa si audiovizuala, pe temele privind educatia, formarea profesionala si cercetarea.

Sprijiniți proiectul Contributors.ro

Pagini

Carti noi

 

Cu acest volum, Mirel Bănică revine la mai vechile sale preocupări și teme de cercetare legate de relația dintre religie și modernitate, de înțelegerea și descrierea modului în care societatea românească se raportează la religie, în special la ortodoxie. Ideea sa călăuzitoare este că prin monahismul românesc de după 1990 putem înțelege mai bine fenomenul religios contemporan, în măsura în care monahismul constituie o ilustrare exemplară a tensiunii dintre creștinism și lumea actuală, precum și a permanentei reconfigurări a raportului de putere dintre ele.
Poarta de acces aleasă pentru a pătrunde în lumea mănăstirilor o reprezintă ceea ce denumim generic „economia monastică”. Autorul vizitează astfel cu precădere mănăstirile românești care s-au remarcat prin produsele lor medicinale, alimentare, cosmetice, textile... Cumpara cartea de aici

Carti noi

În ciuda repetatelor avertismente venite de la Casa Albă, invazia Ucrainei de către Rusia a șocat întreaga comunitate internațională. De ce a declanșat Putin războiul – și de ce s-a derulat acesta în modalități neimaginabile până acum? Ucrainenii au reușit să țină piept unei forte militare superioare, Occidentul s-a unit, în vreme ce Rusia a devenit tot mai izolată în lume.
Cartea de față relatează istoria exhaustivă a acestui conflict – originile, evoluția și consecințele deja evidente – sau posibile în viitor – ale acestuia. Cumpara volumul de aici

 

Carti

După ce cucerește cea de-a Doua Romă, inima Imperiului Bizantin, în 1453, Mahomed II își adaugă titlul de cezar: otomanii se consideră de-acum descendenții Romei. În imperiul lor, toleranța religioasă era o realitate cu mult înainte ca Occidentul să fi învățat această lecție. Amanunte aici

 
„Chiar dacă războiul va mai dura, soarta lui este decisă. E greu de imaginat vreun scenariu plauzibil în care Rusia iese învingătoare. Sunt tot mai multe semne că sfârşitul regimului Putin se apropie. Am putea asista însă la un proces îndelungat, cu convulsii majore, care să modifice radical evoluţiile istorice în spaţiul eurasiatic. În centrul acestor evoluţii, rămâne Rusia, o ţară uriaşă, cu un regim hibrid, între autoritarism electoral şi dictatură autentică. În ultimele luni, în Rusia a avut loc o pierdere uriaşă de capital uman. 
Cumpara cartea

 

 

Esential HotNews

contributors.ro

Contributors.ro este intr-o permanenta cautare de autori care pot da valoare adaugata dezbaterii publice. Semnaturile noi sunt binevenite cata vreme respecta regulile de baza ale site-ului. Incurajam dezbaterea relaxata, bazata pe forta argumentelor.
Contact: editor[at]contributors.ro